utorak, 8. siječnja 2013.

online marketing marketing business marketing companies

Oglašavanje putem interneta ! Online oglašavanje najbrže je rastući segment oglašivačke industrije s godišnje 25 % rastom što je pet puta više od godišnjeg recentnog prosječnog rasta godišnjeg svih medija zajedno Prema analitičarskim procjenama usmjereno na Internet je globalno oko 6-7 posto oglašavanja Internetski divovi Google njegov YouTube pa potom MySpace i Yahoo su redom usmjereni ciljanog oglašavanja na razvoj i radi prihoda poticanja rasta . Povijest oglašavanja web ! Jedan od ranih oblika oglašavanja web bilo je dodavanje banera Oni su se pojavili prvi put 1994. na HotWired's Web stranici koja je on-line verzija časopisa Wired Magazine Postavljanje banera loga oglašavajućih i smještenih oglasnih ploča na stranicama Web zakupljeno je od oglašivača strane pa pomaže povećanju prihoda te stranice Stranice mnoge komercijalne prodaju oglašivački prostor da bi financirale svoje postojanje Cijena oglašavanja banera putem se bazira često po kliku na baner na temelju plaćanja postotku korisnika odnosno koji na baner kliknu te na oglašivačevu stranicu odu Cijena se izračunava marketing director da se broj ljudi podijeli tako oglašavanje na internetu koji su kliknuli na baner sa brojem ljudi koji su baner vidjeli Ako je 500 ljudi baner vidjelo i samo njih pet kliknulo kako bi posjetilo oglašivačevu stranicu odnos je 1% Što je viši odnos novca više stranica dobiva od prostora oglašivačkog Kada je baneru animacija dodana klikanja na baner postotak raste ! U Hrvatskoj oglašavanje U Hrvatskoj postoji trenutno više od milijun i tristo tisuća registriranih Internet korisnika a u stalnom porastu je taj broj Sve više tvrtki Internet koriste kao mjesto oglašavanja predstavljanja proizvoda svojih i usluga i komunikaciju s korisnicima kao medij Dokazano je u praksi glasom oblikovanim da se dobro email marketing service na odabranoj i dobro posjećenoj web stranici postići može dvadeset do sedamdeset posto porast prometa , Prednosti na Internetu oglašavanja cijena je povoljnija višestruko nego u svim različitim oblicima oglašavanja mjerenje web oglašavanja učinkovitosti je jednostavno jer su vam statički podaci konkretni i vezani uz broj posjeta iskorištenost postižete bolju marketing communications oglašavajući na stranicama čiji je sadržaj interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu dvadeset i četiri .

Nema komentara:

Objavi komentar